20. mai 2011

Babyshower i ord og bilder

Da har jeg fått hentet kameraet mitt, slik at jeg får lagt ut noen bilder fra babyshower'en som Netten arrangerte for meg og Sienna Marie i går :) Netten tok også bilder, så jeg har ikke så mange selv. Jeg ble hvertfall veldig overrasket og hadde virkelig ingen anelse om at det var det som ventet meg da jeg entret gårdsplassen til søstern. Selv trodde jeg at Ken skulle hjelpe Marius med det elektriske og at vi skulle på en enkel middag. Det som ventet meg var derimot rosa ballonger som kom flyvende ut av døra i det vi kom, og tre venninner av meg i tillegg til min fantastiske søster. Vi spiste en deilig grillmiddag, etterfulgt av gavedryss, bleiebløtkake, jentegodteri, jentemuffins, jentebrownies, babygruble og masse koselig prat. I tillegg tippet alle som var tilstede hvilken dato og klokkeslett Sienna Marie blir født, fødselsvekt og lengde. Blir spennende å se hvem som er nærmest. Selv tippet jeg 27. juni 2011 (Morfars 71 årsdag), kl 18:13, 4210 gram og 51 cm hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg fikk gips av Anette som vi skal lage et gipsavstøp av magen, men fant ut at vi skulle vente et par uker slik at magen er på "sitt største". Det var kreativt, så det gleder jeg meg masse til. Et morsomt minne å ha når man vil mimre om hvor stor man en gang var.

Bleiebløtkake som Anette hadde laget av Libero str. 1 og 2. Den inneholdt masse snadder, blant annet Neutral stelleartikler, bokstaver til å ha på soveromsdøra, badeand, håndkle med hette, koseklut (på toppen), smokk og klorevotter. Jeg fikk dessverre ikke tatt bilder av det andre jeg fikk, men jeg tror Anette tok bilder da jeg åpnet. Sienna Marie fikk ullbody, "Marius"-body, kjole og solhatt. I tillegg fikk jeg reise-stelleartikler som shampoo, balsam og dusjsåpe som er perfekt til å ha i fødebagen som skal være med på den store dagen. :)

Jentebrownies <3

Jentegodterier <3

Jentemuffins <3

Leneeee :)

Linn med lillegutt (Siennas kommende kjæreste) i magen, og Elise :)

Netten med jente i magen. Jeg gleder meg til å bli tante igjen, og Sienna får seg ei skikkelig god lekekamerat :)

BabyGruble. Ikke så enkelt som man skulle tro faktisk, hvertfall når vi bare valgte vanskelige bokstaver, hihi..

Tusen takk for fine gaver og en flott kveld, jenter. Og en stor takk til Netten som arrangerte dette for meg og lille Sienna - det setter jeg veldig stor pris på, og jeg sitter igjen med masse gode minner <3

1 kommentar:

Anette sa...

Hihi, det var så koselig. <3 Var ikke mye godteri igjen i den skåla, Emilie... :p men men, sånn er det vel når 5 jenter hiver seg over smågodtet. hihi...

Sienna og lillejenta kommer til å få det så fint sammen! :) Gleeeeder meg!