10. februar 2013

Herlig utelek i snøen


Sienna er superglad i å være ute, noe de skryter fælt av i barnehagen også. I dag tok Sienna og jeg oss en tur på lekeplassen for å få litt frisk luft. Bekkenet mitt tåler ikke lange lekestunden med ståing og gåing, men alt er bedre enn ingenting, og det er absolutt verdt bekkenvondten som melder seg utover dagen/kvelden, når Siennaen min smiler fra øre til øre hele utetiden. Sienna fikk sitte på akebrettet bort til lekeplassen, og det er alltid like stas. Det ble noen runder ned bakken, og latteren satt løst hos søtnosen hele veien ned, og ga tydelig beskjed om "meeje" etter hver gang. Gleder meg til neste år, for da kan jeg (forhåpentligvis) ake sammen med henne...

Sienna er veldig flink i ulendt terreng, og gikk uten noen problemer i både løssnø og på humpete snøveier. Er veldig aktiv i lekestativet, og vil aller helst skli ned sklia med ansiktet først, siden hun sklir med hodet først uti vannet på babysvømminga. Heldigvis ikke et problem nå som den myke puddersnøen "tok imot" nederst i sklia (som dere ser på bildet i midten nederst.

Ingen kommentarer: