10. februar 2013

Morsdag, mor-/datterkos og fastelaven

I dag har jeg opplevd min andre morsdag, og det har blitt masse kvalitetstid med den gode kosejenta mi.. Først en rolig søndagsmorgen som startet kl. 07:30. Det var Ken sin "tur" til å sove lenge i dag, så Sienna og jeg koste oss i sofaen før vi ordnet søndagsfrokost og vekket resten av huset. Deretter ble det utelek, og da vi kom inn, kom Sienna labbende med en pose hun skulle gi til meg, men var mer opptatt med å bære den rundt omkring. Hun var så søt der hun vandret rundt med den store posen med herlige roser i kinnene, på oppdrag fra pappa om å gi posen til mamma. Sienna hadde tegnet inni ett veldig fint kort hvor det stod "Hvis du var en blomst ville jeg plukket deg", og pappaen hadde ordnet med gave. Jeg fikk 15 par sokker (jeg trengte det!!) og duftpinner til å ha på badet for at bleielukta ikke skal være så tydelig, hihi..

Etter sovingen var Sienna i veldig kosehumør og lå og hvilte oppå brystet mitt mens hun våknet til. Deilig at hun har tid til litt kos innimellom alle bøllestrekene.. Kl. 17 var vi invitert bort til Anette & co på fastelavensboller og brownies. Der var også mamma & co, så da fikk vi hilst på de også. Barna har blitt så store, og styrer rundt med å leke, kose og rote i lekene. Markus og Mathias, Anine og Sienna - så fint at alle har noen jevnaldrende å være med. Sienna og Anine koste intet mindre enn tre ganger da vi skulle dra, fordi Anine til stadighet sa "jeeeeg" hver gang Sienna ga hadetklem til noen andre! - De er så søte sammen! :)

Ingen kommentarer: