20. desember 2009

Klart for jula...

...nesten ihvertfall.

Det som mangler nå er julekonfekten, som mamma, Anette og jeg skal lage tirsdag 22. Julevasken, som foreløpig er utsatt grunnet oppussing, noe som er et dårlig utgangspunkt for rent hus. Juletreet, som ble kjøpt inn i stad, men som ikke skal settes opp og pyntes før lillejulaften. OG ferie fra jobben, som starter kl 16:00 på lillejulaften. Ellers er jula hjertelig velkommen :)

Jula er forsåvidt ganske så fullbooka for oss. Lillejulaften går med på pynting av juletre osv. Julaften skal i år tilbringes sammen med pappa og Mai Britt, Eirik og Maja (Mai Britts barn), Tordis (Mai Britts mor), Anette, Marius og Markus, og Ken og Thea. Vi blir 11 stk tilbords, og det er vel det meste jeg noen gang har vært på julaften, så det blir folksomt, men sikkert veldig koselig. 1. juledag skal vi på lunsj hos mamma. 2. juledag skal vi antagelig få besøk av Anette, Marius og Markus, før vi drar på fest til noen venner av Ken. 3. juledag går til Hovstad-familyen. 4. juledag får vi besøk av mamma, Viggo og Mathias på kaffe og kaker etter jeg har vært på jobb. Mathias skal sove over hos oss, så det blir nok koselig for oss alle. Den 29. har jeg fått fri fra jobben, og Thea blir 9 år gammel - begynner å blir stor nå, så da skal vi overraske henne med frokost og pakker på senga :) Den 30. og 31. skal jeg jobbe. Nyttårsaften skal i år feires hos et veldig koselig vennepar av Ken i Tomter, så det blir nok alletiders. :)

Som dere skjønner, så skal det skje mye, og det er mest sannsynlig rotete for dere og lese dette, men en fin brainstorming for meg. Det skal sies at Ken har skrevet en "huskelapp" for å huske alle planene våre i jula. :)


Ken som fester juletreet på biltaket :)

Ingen kommentarer: