1. desember 2009

Endelig - ut med glassbordet!

Glassbord er kanskje fint å se på, men de er ikke særlig fine å se på når de er møkkete. Og er de rene oppå, er de skitne under - de blir rett og slett aldri rene! Du er redd for å knuse de, lage riper i de, eller å se for stygt på de i tilfelle det eksploderer. Ken har en fantastisk flott leilighet, som han har innredet moderne og stilig - helt selv. Vi har en veldig lik stil, og det er jeg glad for. Det var bare dette glassbordet som har plaga dritten ut av meg de siste månedene. Jeg har omtrent øvet meg på å sette et glass ned på bordet uten at det lager lyd, og vet dere hva? Det er nesten fysisk umulig.. Jeg har hvertfall klart å mase meg til en tur på IKEA, etter en mislykket tur tidligere - IKKEHA! Det er ikke lett å finne et bord som helst er i brunsort og som ikke koster altfor mye. Men LACK-bordet fra IKEA er enkelt og greit, og passer godt inn både farge- og stilmessig inn i leiligheten her. Og til den nette sum av 369,- er man bare nødt til å få litt forandring her. Jeg syns det ble veldig fint, jeg! Forandring fryder alltid :)

Ingen kommentarer: