20. desember 2009

Eksamen, vel overstått

Det skal sies at jeg fikk B på eksamen i utefag, som var fordypningen min i utdanningen. Det var en muntlig eksamensform, og jeg hadde forberedt meg godt, så jeg følte meg så klar man kan bli til en muntlig eksamen. Jeg hadde et ønske om å gjøre det bra, og jeg føler at B'en jeg fikk var velfortjent. Den gjenspeiler verken bedre eller dårligere enn hva jeg har lært dette semesteret, lest meg til på forhånd, eller hva jeg snakket meg til på eksamen. Det er veldig godt å vite! Jeg har heldigvis egenskapen å kunne snakke for meg, så derfor liker jeg denne eksamensformen veldig godt, i forhold til hva mange andre gjør.

Da er det bare ganske så nøyaktig 5 måneder til jeg er ferdigutdanna førskolelærer, og det tror jeg blir utrolig bra. Må si jeg gleder meg. Neste semester byr på en temaperiode (i grupper, tror jeg), lederpraksis i barnehage (som jeg gleder meg utrolig masse til - veldig lærerrikt!) og bacheloroppgaven som skal leveres 21. mai. Så dette blir nok et interessant og etterlengtet år, og jeg ser frem til å begynne å søke jobber, helst på småbarnsavdeling! :)

Jeg slenger med et bilde av meg og min kjære studievenninne, Christine, fra karnevalet i første praksisperiode i 1. klasse.

Ingen kommentarer: