16. april 2011

Svimmel i hodet, sirkus i magen

Jeg våknet på en karusell i morges, det føltes hvertfall slik. Vet ikke om det skyldes det at jeg lå på høyre side, og at den vana carva-nerven kan komme i "klem"? Har lest, og hørt, at den kan gjøre en svimmel og uvel når man er gravid. Jeg snudde meg hvertfall og da ble det noe bedre. Morningen har likevel vært rar. Jeg har sovet i minst ni timer, og likevel er jeg sikker på at jeg kunne ha sovi i fire timer akkurat nå. Merker at søvnbehovet har vært mye større de siste ukene... Men Sienna Marie derimot har vært skikkelig i slaget i dag, og det virker som at hun digger det at a' mor ble beordret av'n far til å legge seg på sofaen og slappe av, selvom det er masse som må ordnes til morgendagen, da a' mor skal feire 23 årsdagen sin. Jeg får vel ligge på sofaen og nyte det at Sienna Marie danser til Erik og Kriss på stereoen <3


Magen hopper i takt med musikken.. <3

Har lagt meg godt tilrette på venstre side. Noen som har erfaring eller vet noe om denne nerven som gjør en svimmel??

2 kommentarer:

Kristine og lille Emilie sa...

Vet ikke noe eksakt om det, men vet hvor ekkelt og vondt det er og være svimmel- for det er jeg konstant hele tiden.

Marina sa...

Kan du ha lågt blodtryck? Det blir man väldigt svimmel av? Eller lågt järnnivå? Med tanke på att du är så trött också borde du kolla upp det om du inte gjort det nyligen