11. april 2011

Meg og magehuset, 29+2

På fredag var Ken og jeg på "julebord" med jobben til Ken. Bedre sent enn aldri, dessuten mente sjefen til Ken at jula varer helt til påske. Uansett, vi spiste på Borggården ved Rådhusplassen i Oslo, og det var deilig! Grillede scampi til forrett, en deilig indrefilet biff-middag til hovedrett og sjokoladefontant til dessert.

Det er ikke bare-bare å bli enig med seg selv om hva man skal ha på seg om dagen, men jeg fant nå en pen topp (som jeg forsåvidt kan bruke til jeg er høygravid, og vel så det) i skapet. Jeg syns det er viktig å ta litt helprofilbilder nå som jeg er gravid, for det blir fort kun med de ukentlige magebildene. I tillegg så fikk jeg ut fingern når dataen min begynte å krangle tidligere denne uken, så nå har jeg fått kopiert alle bildefilene mine over på ekstern harddisk, sånn in worst case scenario. :)

Ingen kommentarer: