29. april 2011

32+2 uker og et par magebilder

Det er late dager om dagen, slik at bekkenet får muligheten til å heale seg selv. Fra i gårmorges og frem til søndag er jeg gressenke, og det er litt kjedelig innimellom, også kan det være litt deilig av og til. I går laga jeg meg en skikkelig stor fruktsalat som jeg kosa meg med heeelt alene :)

Jeg var hos legen i dag, og fikk aktiv sykemelding ut svangerskapet, så får vi håpe at bekkenet bedrer seg slik at jeg kan bli litt brukbar igjen :) Vi tok også nye symfysemål siden de har vært litt høye, men nå lå de bare på toppen av det grønne området, og siden jeg har vært på 3D-ultralyd som bekreftet at det er et stort og friskt barn, så da ville ikke legen henvise meg videre. Så får vi håpe at den fortsetter å vokse i normalt tempo fremover :) Torsdag 5. mai skal jeg på svangerskapskontroll hos jordmor. Også skal jeg tilbake til legen 27. mai for svangerskapskontroll, og da er jeg 36 uker på vei - hvor vilt er ikke det? Det er jo under en måned til! Well, well, om to en halv uke så er jeg HØYGRAVID!

Jeg tok noen magebilder i helprofil i dag. Magen har blitt ganske stor nå synes jeg :)



Lille jenta mi, jeg gleder meg til å se hvem som står bak alle sparkene <3

2 kommentarer:

Marina sa...

Tänk, om 3 dagar är du så långt kommet som jag var när Oseas föddes

Emilie Maria sa...

Ja, tenk på det! Også har det gått så bra med lille Oseas :) Får håpe jeg går noen uker lenger enn deg da, for jeg hadde nok fått litt panikk hvis hun plutselig skulle kommet ut nå ;/ hehe..