15. januar 2010

Juletrefest i barnehagen til lillebror

Torsdag den 7. januar var det juletrefest for barnehagen til Mathias, og da ville selvfølgelig storesøster være med - noe hun fikk lov til! :) Den ble arrangert i gymsalen på Kjenn skole, så det vekket gamle minner fra da jeg var liten og hadde juletrefest med barnehagen min der. Det var ganske mange barn der, og enda flere voksne, et veldig stort kakebord, og et høyt juletre. Det ble noen runder rundt juletreet med ganske så mange runder. Mathias satt stort sett på armen til en av oss, og var med på alle sangene, TO ganger. Ellers var det litt underholdning oppe på scenen, som Mathias fulgte trygt med på, på storesøsters fang. De andre storesøsknene var forsåvidt i barnehage/barneskolealder, så jeg følte jeg skilte meg litt ut der jeg satt, midt på gulvet, rett foran scenen. Det ble litt loddtrekning, kakespising osv, og tilslutt kom også nissen. Mathias gikk fram sammen med mamma og hentet godteposen sin helt selv, tøffingen! :)


Storfornøyd!


God oversikt over alle barna..


*Bare legger meg ned litt sånn her*


Ikkeno å si på godteposen hvertfall..


..appelsin :D


OG rosiner! - kan det ble bedre? :D

Ingen kommentarer: