24. juni 2013

I går ble Philip døpt!

Den 23. juni 2013 ble Philipen vår døpt! Dagen var knallbra, og vi koste oss masse med familie og venner. Cecilie og Mike var faddere til Philip og jeg bar han. Thea tok av lua og Sienna tørket håret. Philip var jo, som vanlig, stille og rolig, og sov på fanget mitt gjennom hele gudstjenesten og frem til jeg knøyt opp lua hans. Han tittet fælt på presten da han pratet til han, og avsluttet det med et smil før han fikk vann i håret.. ♥

Vi hadde festen i barnehagen der jeg jobber. Jeg ble veldig fornøyd med borddekkingen som vi ordna på lørdagen - ble selvfølgelig lyseblått all the way. Vi var tilsammen 13 voksne, 5 barn og 2 babyer, og vi koste oss med snitter og brus, deretter kaker og kaffe.

Philip fikk masse fint i selskapet; dåpsramme med inngraveringer og sølvbestikk med graveringer (barneskje, skje, kniv og gaffel) fra serien som heter "Hjerteknuseren". Sekk med masse turutstyr.  Ambulansebil, stabletårn, racerbil i tre, flysmykke, et stort fly fra Baghera, sparebøsse, briotogbane, penger, og min første hårlokk.. :)

En veldig koselig dag med gode minner ♥♡♥

Ingen kommentarer: