22. mars 2013

Stelleveska mi

Stelleveske er noe jeg har vært på utkikk etter kjempelett, men har liksom aldri funnet en som var romslig, praktisk, fin og som faktisk kan brukes når barna blir eldre. Denne gangen ville jeg ha en litt mer feminin stelleveske, så kan Ken bruke den gamle når han skal være i permisjon. Syns det blir teit å gå rundt med en veske jeg egentlig ikke liker, fordi Ken skal bruke den bittelitt når Philip er rundt året...

Uansett, jeg har tilslutt falt på en stelleveske fra ByStroom. Modellen heter "Gaida", og jeg har fargen som heter Violet. Den har tre hovedrom, hvor alle er romslige. Blir nok til at jeg har skiftetøy til begge barna i det ene rommet, stellesaker i midten og mine egne ting i den siste. Må nesten prøve å ha ett system når den er så romslig. Det følger med en toalettveske, en stellematte og en beholder til flaske. Savnet mer plass sist, spesielt da Sienna ble eldre, og maturlignok alt av klær, bleier osv tar med plass. I tillegg ble det behov for å ha med matpakke, smekke, drikkeflaske, osv...

Jeg er veldig fornøyd med valget så langt, og gleder meg til å ta den i bruk! Jeg bestilte den på www.smartkids.no, hvor de har gratis porto på alle bestillinger. Betalte da 950,- for stelleveska, og den kom bare ett par dager etter at jeg bestilte den! Det er alltid rask levering på smartkids - har bestilt en del derifra.

Gaida ByStroom. Kjempefin, lysebrun stelleveske med fine detaljer.
Solide glidelåser
Stor skulderstropp slik at jeg kan henge stelleveska på vogna
Har pakket ned tøyet til Philip som skal være med på sykehuset. Må snart få pakket ned alt jeg trenger til han, slik at det er klart. Er verre med mine egne ting, for de kommer jeg nok til å bruke frem til fødsel, så litt tidlig å pakke ned alt i fødebagen da...

Ingen kommentarer: