9. desember 2010

Kjære julenisse...

Som jeg gjorde i fjor, gjør jeg også i år. Du trodde sikkert at jeg var ferdig her på bloggen, du julenissen, men da trodde du feil. Jeg trengte rett og slett bare 3 måneder til å gjøre noe annet. Siden det var så lønnsomt å publisere ønskelista mi her på bloggen i fjor, så gjør jeg det samme i år også. Vi lever trossalt i 2010, og jeg kan tenke meg at du utvikles i lik grad som resten av samfunnet, kjære julenisse. Her er ønskelista mi, i tilfeldig rekkefølge. PS: Ikke glem at jeg har flyttet siden forrige jul da. Også skal jeg feire jul sammen hos mammaen min i år, men hun vet du jo hvor bor :)

MENU ”Kontur” Servise (Fås kjøpt på blant annet Kitch’n, Traktøren, House of Norway, og noen Jernia-forretninger):
  • 4 pk à 2 runde middagstallerkener, sort, 27 cm, 399,-
  • 2 pk à 2 dessertskåler, 249,- (Har 4 stk)
  • MENU vannglass (Kitch’n, Jernia)
  • MENU oppbevaringskrukke, 1,5 l, 399,- (Kan bestilles på Kitch’n)
  • 4 pk à 2 MENU sort, lunsjtallerkener ca 22 cm, 399,-
  • 2 x barnesett i MENU, tallerken, kopp og dypskål, 299,- Kitch’n
  • MENU bordskåner i sort. Sånt sammenleggbart kryss til å ha under kasserollen.

  • Handlelisteoppheng i børstet stål, med papirrull (Åhlens?)
  • Muddler
  • Vedkurv, sort/børstet stål. Helst matche med peissettet
  • Peissett, sort/børstet stål. Helst matche med vedkurven
  • Kjøkkenstoppeklokke
  • 2 x nattbord
  • Støperibilde som morfar har laget som skal henge over peisen. Et rundt ”støperibilde” av menn på et støperi
  • Dørskilt med ”Bach Pettersen” på, stilrent i børstet stål eller lignende
  • Kjøkkenredskaper i serien ”Modern” fra Kitch’n. Er sort/sølv og har en liten ”krok” slik at de kan henges opp: Ostehøvel, pizzahjul, hvitløkspresse, boksåpner, tesil, isskje, slikkepott, bakepensel, kakespade, rivjern, stekespade i plast, potetskreller. Omtrent fra 39,- til 149,
  • Willow Three-figurer (Kitch’n)
  • Gavekort på Kitch’n, Black Design Shop, IKEA
  • Ubongo extreme brettspill
  • PENGER!!
  • Sentralstøvsuger
  • Vannkoker

  • 2 x Rosendahl Grand cru, bourgogne hvitvinsglass, 2 stk, 169,- (Har 4 stk)
  • 2 x Rosendahl Grand cru, cognacglass, 2 stk, 169,-
  • 1 x Rosendahl Grand cru oppbevaring, 1,5l, 189,-
  • 1 x Rosendahl Grand cru oppbevaring, 1l, 169,-
  • 1 x Rosendahl Grand cru oppbevaring, 3/4l, 149,-
  • 1 x Rosendahl Grand cru oppbevaring, 1/2l, 129,-

Ingen kommentarer: