19. desember 2010

Kan bare bli bedre

Etter tre og en halv måneder uten blogging, kan jeg kun bli bedre! Det har skjedd mye siden 1. september, som var sist gang jeg hadde et ordentlig bloggeinnlegg. Vi har flyttet i hus, solgt og flyttet ut av leiligheten, kjøpt oss bil, og en hel der mer (som jeg kommer tilbake i et senere innlegg)... Endelig er det min tur til å smake på hvordan det føles å ha huslån, billån og studielån! Hittil så syns jeg at det føles utrolig bra. Jeg kan sitte i VÅR sofa, i VÅR stue, i VÅRT hus, i vårt EGET nabolag. Vi deler riktignok nabolag med mange andre, deriblant pappa, men jeg liker å se på det som mitt eget. Etter å ha parkert VÅR flotte Skoda Octavia stasjonsvogn i VÅR flotte garasje, kan jeg lukke garasjedøra med min EGEN automatiske duppeditt som gjør at jeg slipper å bruke en eneste kalori på å lukke garasjen. Deretter kan jeg gå ca seks skritt bort til VÅR egen ytterdør, låse meg inn i VÅRT eget hus, og gå inn i VÅR gang!

Og ja folkens, jeg er stolt! :)

Ingen kommentarer: