14. april 2010

Optimisten..

Hvor mange ganger tenker jeg ikke "jeg skal stå opp tidlig i morgen slik at jeg får gjort no skolearbeid FØR det bærer avsted til jobberten"? Vel, det blir som regel ved tanken. Jeg er kjempetrøtt, og skal straks på jobb. Men har ikke fått gjort noe fornuftig, bortsett fra å sende ut invitasjoner til bursdag på facebook :P Nå var jeg veldig effektiv i går, så jeg føler jeg ligger godt an. Får utdelt veileder iløpet av morgen- eller fredagen, så da får man hvertfall litt drahjelp :) Jeg angrer egentlig veldig på at jeg stod opp såpass tidlig i dag. Blæ.

Skal som sagt jobbe i dag. Jobber hver onsdag nå i bachelorperioden, så det blir deilig med litt faste dager :) Har vel bestemt meg for å fortsette å jobbe på Babyshop når jeg starter i barnehagen i slutten av mai. Jeg skal hvertfall gi det et forsøk :) Syns det er et veldig koselig sted å jobbe, samtidig som at det er litt ekstra stas når dine "faste" kunder fra tidligere er i gang med kull nummer 2 osv :) Også syns jeg selvfølgelig det er bortkasta å slutte når jeg har så mye kunnskap. Haha.. Så får vi se hvor sliten jeg blir av å være i barnehagen, og om jeg orker hormonelle kvinnfolk og slitne gubber annenhver helg og en kveld i uka. :)

Ingen kommentarer: