19. april 2010

Hurra for meg..

...som fyller mitt år, ja meg må du gratulereeee..

I dag blir jeg altså 22 år gammel. Alderen min består nå av to like tall, som jeg velger å addere, slik at jeg fortsatt kan være like leken og barnslig som en 4 åring. Likevel er det sikkert litt allright å kunne være 22 år av og til også. :) Jeg har egentlig veldig lite bursdagsfølelse, bortsett fra at jeg har fått bursdagssangen både muntlig (pappa) og skriftlig (Martine).

Jeg bruker derimot min bursdag på å skrive bacheloroppgave og lese masse forskjellige bøker om kosthold (som min bacheloroppgave handler om). Jeg har nettopp laget en Oreokake til voksenbursdagen min, som jeg skal feire i morgen. Jeg kan med hånda på hjertet si at det er en skikkelig KALORIBOMBE. Jeg får nokså dårlig samvittighet av å se på hva jeg putter i den kaka, samtidig som at jeg skummer igjennom masse pensum om sunt kosthold, fedme og overvekt, høyt blodsukker og bursdagsfeiringer i barnehagen uten kake. Allikevel syns jeg at det er fortjent å kunne servere og spise en skikkelig god kake på bursdagsfeiringen sin. Dette er jo trossalt ikke snakk om barnehagen, men om at jeg er blitt hele 22 år. Hva skal dette året bringe, tro? Det blir hvertfall et livlig selskap her i morgen, da vi blir 15 personer tilsammen. Men vi blir vel litt fler på lørdag - da skal jeg feire med venner! :)

Ha en flott dag videre, så skal jeg nyte dagen min så godt jeg kan! :)

1 kommentar:

Trine ;) sa...

Huja for Milie! Tenk at veslejenta har blitt 22 år! Gleder meg masse til Oreokake i morgen!

Klem, mamma ;)