14. september 2009

Vi maler, og vi maler...

For tiden driver vi å maler stua fra kritthvit til lys antikk-hvit, noe som blir kjempe bra! For at stua fortsatt skal være brukelig, maler vi kun en vegg om gangen, og så langt er 2 vegger malt. Natt til lørdag stod jeg og bakte boller som skulle bringes til babyshop kl 10 lørdagsmorgen, da Wenche, min kjære kollega, ble 60 år og vi skulle feire litt ekstra med kaker og boller til kunder og an
satte på babyshop. Klokka halv tre om natta stod derfor Ken og
malte en vegg i stua, mens jeg stod med hodet i bolledeigen! Wenche ble strålende fornøyd, og vi får nymalt stue til vi skal feire Kens 29 års dag den 26. september. Kanskje får han opp de siste 14 downlightsene i taket også? Jeg syns det er veldig allright å ha en slik fantastisk handyman! <3

1 kommentar:

Trine ;) sa...

Så flinke dere er, begge to! Og bollene har jeg jo hørt så mye bra om, så de gleder jeg meg virkelig til å smake på!

Mamma ;)