13. juli 2013

Første natt på eget rom...

Nå er Philipen min lagt, for første gang i sprinkelsenga på sitt eget rom. Han sovnet omtrent i ett blitsregn, som pappaen så fint sa det! Håper han sover like godt der, som i vugga på rommet vårt. Jeg syns det har blitt veldig koselig der inne, så hadde jeg vært han, hadde jeg sovet magisk godt! ♥ Hadde egentlig planer om å legge Philip på eget rom tidligere, men det har vært så mye rart der inne de siste ukene før vi dro på ferie, og mtp at han skulle sove på rom med oss i Danmark, så drøyde vi det til Sienna skulle få ny seng, slik at han kunne sove i sprinkelsenga. Philip blir 3 måneder/13 uker på mandag (om to dager)... ★

Må nok titte på han noen ganger før jeg legger meg, og krysser fingrene for at jeg også sover godt i natt. Jeg husker første natten Sienna sov på eget rom (ca 11 uker gammel) - jeg sov ufattelig dårlig og var sikker på at det stod en bil utenfor på tomgang, fordi noen skulle kidnappe henne. Merkelig med vrangforestillinger når man er trøtt! "Bilen på tomgang" var forresten duringen fra varmepumpa vår...

Satser på å bli vekt av koselig plundring eller heftige smattelyder over babycallingen i morgentidlig.

Sov godt, lille babyen min ★☆★

Ingen kommentarer: