21. november 2009

Kjære julenisse...

...som jeg gjorde i gamle dager, skal jeg gjøre i år også. Men denne gangen på en litt mer moderne måte, jeg skal legge ut ønskelista mi her på bloggen min. Da kan du aldri miste den, og du har heller ikke en unnskyldning for å ikke finne julegave til meg i år heller. Du kan lese den fra hvorsomhelst, enten dataen din, mobilen din, eller du kan skrive den ut, både i sort-hvitt og i farger, og ta den med det overalt. Som du skjønner, kjære nissen, så har jeg flyttet ut av redet mitt, og jeg ønsker meg nå litt mer voksenting, det er jeg ganske stolt over. Selvom jeg ble ganske glad for at du tipset pappaen min om playstation 3 til jul i fjor - den har vi sett mange filmer på. I år ønsker jeg meg:

Det har seg sånn, kjære nissen, at jeg har begynt å samle på et servise som jeg syns er kjempefint! Det heter MENU Kontur (hvitt med noen sorte streker på, se bilde), og du får kjøpt det på blant annet Kitch'n. Det jeg mangler i denne serien er:

  • 1 pk à 2 thermokopper med skje og "skål"
  • 1 pk à 2 asjetter
  • 3 pk à 2 middagstallerkener
  • 2 pk à 2 dessertskåler
  • 1 pk à 1 serveringsfat

Også ønsker jeg meg...

  • 1 pk à 4 underlag/brikker i sort treverk
  • MENU vannglass
  • Kakespade i børstet stål
  • Dørmatte som det står "lommebok, mobil, nøkler" på. (Designtorget)
  • Bake it easy, kakefat

  • Handlelisteoppheng i børstet stål, med papirrull
  • Sausenebb, stilren hvit
  • Canon speilreflekskamera, EOS 500D
  • Salt- og pepperkvern, sort/stål?
  • Steketermometer
  • Kenwood kjøkkenmaskin
  • Ullundertøy
  • Ulvangsokker, str 40
  • Gavekort på Kitch'n, Glas Magasinet, Black Design Shop, Carlings
  • Brunt skinnbelte
  • Salongbord, brunsort, valnøtt eller sort

Håper du får en fin jul nissen. Vi har laget julepynt i dag, det ble kjempe fint. Gleder meg til å se deg i år også. Klem <3

2 kommentarer:

Anette sa...

Flink du, søstern! jobber med ønskelista mi jeg også, så tenkte jeg skulle legge den ut på bloggen min jeg også. Det er jo linker mellom de, så da finner nissen fram. Jeg har allerede kjøpt gave til deg, men er vel lov til å kjøpe ting som ikke står på lista også? ;)

Emilie Maria sa...

Jeg blir glad for ting som ikke står på lista også, ja :) Tror vi gjør det litt lettere for nissen nå.

PS NISSEN: Vi skal forresten feire jul hos pappa på Skedsmokorset i år, så da finner du oss nok :)